Здравейте ,
за първи път пиша въпрос във форума освен това имам книжка и Алфа от 2 месеца , т.т. можа да напиша някоя голяма глупост
моля да не ми се смеете много.
Алфата е 146 JTD 1.9 2000г
Дилемата е следната.
В един сервиз , на който според отзите във форума може да се има доверие ,след диагностика ми казаха Турбина и дебитомер.
В един друг сервиз , който не е познат във форума (имам причини да не им вярвам), след диагностика ми казаха спукан маркуч "между интеркулера и всмукателния колектор" и дебитомер.
Естествено след втория сервиз много се зарадвах.Смениха ми маркуча и откачиха дебитомера(Защото правих съедините и нямах кинти за дебитомер).
Сега карам с откачен дебитомер и имам съмнения , че нов няма да реши проблемите.
Накратко искам да знам каква е разликата между каране с откачен дебитомер и каране с нов дебитомер?
Търсих във форума и попаднах на противоречиви твърдения.На едно място казват върви яко в низките след 2000 оборота я няма никва , на друго след 2000 оборота върви като пушка и т.т.
Наблюденията върху алфата ми са следните:
1.с откачен върви по-добре
2.това по-добре според мен е дълече от истината
3.колата е по динамична нещо като тичане надолу по байр, но някакси няма тяга.
3.на усещам турбината да дърпа.
4.след около 2500 оборота продължава бътзо да качва обороти до към 4000 но не и скорост.
Не знам какво да правя. Дали да сменя дебитомера и ако пак не върви да правя турбината или направо да почвам турбина.За това искам да зман как се държи колата в този сервизен режим (с изключен дебитомер) и как се променя като се сложи нов?
Дано съм обяснил добре ,а сега да ходя да
за първи път пиша въпрос във форума освен това имам книжка и Алфа от 2 месеца , т.т. можа да напиша някоя голяма глупост

Алфата е 146 JTD 1.9 2000г
Дилемата е следната.
В един сервиз , на който според отзите във форума може да се има доверие ,след диагностика ми казаха Турбина и дебитомер.
В един друг сервиз , който не е познат във форума (имам причини да не им вярвам), след диагностика ми казаха спукан маркуч "между интеркулера и всмукателния колектор" и дебитомер.
Естествено след втория сервиз много се зарадвах.Смениха ми маркуча и откачиха дебитомера(Защото правих съедините и нямах кинти за дебитомер).
Сега карам с откачен дебитомер и имам съмнения , че нов няма да реши проблемите.
Накратко искам да знам каква е разликата между каране с откачен дебитомер и каране с нов дебитомер?
Търсих във форума и попаднах на противоречиви твърдения.На едно място казват върви яко в низките след 2000 оборота я няма никва , на друго след 2000 оборота върви като пушка и т.т.
Наблюденията върху алфата ми са следните:
1.с откачен върви по-добре
2.това по-добре според мен е дълече от истината
3.колата е по динамична нещо като тичане надолу по байр, но някакси няма тяга.
3.на усещам турбината да дърпа.
4.след около 2500 оборота продължава бътзо да качва обороти до към 4000 но не и скорост.
Не знам какво да правя. Дали да сменя дебитомера и ако пак не върви да правя турбината или направо да почвам турбина.За това искам да зман как се държи колата в този сервизен режим (с изключен дебитомер) и как се променя като се сложи нов?
Дано съм обяснил добре ,а сега да ходя да

Comment